Educar per a la vida i per a la feina
Educar per a la vida i per a la feina Més enllà de l’educació per al treball Julio Rogero Anaya Mestre jubilat. MRP Escuela Abier...
L´organització de l´acció educativa a partir dels plans personals d´aprenentatge
A l’institut Cardener l’alumnat és el protagonista de l’acció educativa. Per aquest motiu, se li ofereix l’oport...
La competencia cultural y artística es un puente entre la escuela y el mundo exterior
Per a qualsevol docent resulta imprescindible saber com es produeixen els aprenentatges i com s’adquireixen les competències, tant en ent...
Mis recuerdos y los nuestros
La variabilidad de contextos políticos, sociales y económicos que abarca el hecho de hacer referencia a lo internacional no impide enco...
II Congreso de redes de Innovación Educativa.
Comunicar-nos i cooperar: Respostes saludables
Comunicar-nos i cooperar. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des d...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para h...
Mònica Carrasco: «Es necesario que los docentes conozcan y trabajen los ODS en las aulas para hacer partícipe al alumnado de las necesi...
Avenços, desafiaments i riscos en el camí de la personalització
Els avenços en la manera d’entendre l’aprenentatge faciliten que molts centres ja realitzin experiències de personalitzaci&o...