Un toc sistèmic d’atenció
Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
Recuperant l’educació visual més enllà de la plàstica
L’educació artística hauria de reivindicar la seva raó d’existir i deixar de ser considerada una assignatura en la qu...
La LOMLOE: Un currículo competencial para afrontar los desafíos del siglo XXI
César Coll Salvador Universidad de Barcelona Elena Martín Ortega Universidad Autónoma de Madrid Mariana Solari Maccabelli Universidad d...
L’hora de l’educació pública
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...
Cinto Ràdio: parlen els infants
Cinto Ràdio: parlen els infants Anna Pérez Sánchez, Núria Cervera Vila, Albert Grau Montero Cinto Ràdio és una experi...
La LOMLOE en educación infantil Cambios, desafíos y oportunidades
Sílvia Blanch Gelabert Universidad Autónoma de Barcelona Carme Oriol ICE de la Universidad Autónoma de Barcelona Este artículo rec...