Poesia a l’escenari
En aquest article, hi parlem d'espectacles poètics, n'hi presentem diverses modalitats i hi tenim en compte la funció educativa que exe...
La convivencia en la LOMLOE
Juan de Vicente Abad IES Miguel Catalán. Coslada (Madrid) La LOMLOE aporta un cambio significativo en su mirada sobre el currículo y los ...
Experimentar l´escriptura teatral per mitjà d´una xarxa social
Les xarxes socials són imprescindibles per a la majoria del jovent. Segons la meva experiència, la utilització d’Instagram ...
Les dones de l’MCEP: una presència decisiva
La presència femenina en el món de l’educació i en moviments renovadors com la pedagogia Freinet ha estat molt important, e...
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...
El receptor, espectador al teatre
La recepció del fet teatral necessita el coneixement i la formació respecte a les convencions que fan possible passar del text a la rep...
Retos y oportunidades de la LOMLOE para la educación inclusiva
Coral Elizondo Carmona Orientadora EOEIP número 4. Zaragoza La LOMLOE trae luces y sombras, «voz y quebranto», en palabras de Cesá...
Per què tantes activitats?
Les docents i els docents podem distingir entre dos tipus d’activitats: les que serveixen per reforçar el que s’ha après i l...