Mendigoiti, una mirada de Escuela Viva y Activa en primaria en el marco normativo de la LOMLOE
Ane Arribillaga Sagastibeltza David Castrillo Álvarez Colegio Público Mendigoiti. Pamplona Las evidencias nos muestran la importancia del...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
La intercomprensió: una eina per potenciar el plurilingüisme
La millor manera de facilitar la comunicació entre comunitats de llengües diferents sense destruir la diversitat lingüística p...
Competencia digital: para qué, quién, dónde y cómo debe enseñarse
Entonces entendí la verdadera envergadura de esa nueva y radical lucha de generaciones que está ocurriendo en las aulas, hogares, acera...
Recursos digitals per aprendre llengües
L'aprenentatge de les llengües s'ha transformat enormement amb la irrupció de la digitalitat. Aprenents i docents han de seleccionar, a...
¡Coge tu medallón!
Ambientes de aprendizaje en educación infantil Mónica Quintela Fonte Lidia Olivera Domingo Victoria Ruiz Suárez Colegio Montserrat (FUH...
Mirar el món amb els ulls de l´altra persona. El mapa d´empatia
El mapa d’empatia és un instrument útil per a l’orientació i la tutoria, aplicable en distintes situacions. Ens perme...