Aprendre a aprendre. Una experiència pràctica i transversal
En aquest article es presenta una proposta que fonamenta el desenvolupament de la competència d’aprendre a aprendre sobre quatre eixos i ...
Com poden les ciències de l’aprenentatge contribuir a dissenyar els entorns d’aprenentatge d...
L’any 2010 el Centre per a la Investigació i la Innovació Educativa de l’OCDE va sintetitzar els resultats d’una cerca...
La rúbrica de canvi. Escola Nova 21
Al present article s’hi mostra una eina educativa orientada al canvi. Va néixer de la necessitat que en tenien els centres educatius del ...
En educació les evidències no són universals
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Es comenta a la Xarxa…
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...