Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Cuidar la relació en temps de pandèmia
Cuidar la relació en temps de pandèmia En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família...
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia
Bienvenidas y bienvenidos a la adolescencia Para la mayoría, el verano ha servido de transición. Dejaron en junio una parte singular de s...
La intervención comunitaria desde el sistema educativo
La intervención comunitaria desde el sistema educativo Un apoyo al profesorado en su labor tutorial Miguel Marcos Sáez Pérez A pesar de...
Recomanacions de Bibliomèdia: Theodosia i les serps del caos
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Theodosia i les serps del caos LAFEVERS, R. L. Barcelona. Bambú, 2022 Una bona novel·la per als grans lect...
Projecte Sense murs: Quan la vida es cola a les aules
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...