Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Entornos virtuales de aprendizaje (I)
Tornar al que és fonamental
Sona el despertador. Et lleves cansat. A la dutxa. Et vesteixes. Prepares l’esmorzar. Despertes la canalla. Molta son. Esmorzar comunitar...
GamifiCAT, la plataforma que s’adapta a cada projecte educatiu
GamifiCAT, la plataforma que s’adapta a cada projecte educatiu GamifiCAT és una plataforma gratuïta, creada per Fran Reyes, que permet...
Els infants no som adults en petit
Rastreando por la Red… Contemos historias
RASTREANDO POR LA RED... Contemos historias No os podéis perder este podcast, en el que en cada episodio las científicas y divulgadoras V...
Cuidar la relación en tiempos de pandemia
En aquest article parlem de l’organització de possibles diàlegs entre la família i l’escola des de l’espai virt...
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas
El desafío de la formación continua del profesorado de matemáticas AA.VV. Se presentan reflexiones sobre los desafíos de la formac...