Material complementari: Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica
Material complementari Ús responsable d’Internet: una proposta didàctica PRIMERA SESSIÓ. PRIVACITAT I RISCOS D’INTERNET 1.1...
Parlar abans d'escriure i pensar abans de parlar
Parlar abans d’escriure i pensar abans de parlar Alícia Santolària Orrios, Susana Sánchez Rodríguez Es presenten situacions ...
El impacto de los ODS desde la educación
El impacto de los ODS desde la educación Coral Elizondo Carmona Maestra y psicóloga educativa Autora de libros educativos y del blog Mon ...
Acompañar las sexualidades nos pide creatividad
Anna Jeremias Marin, Elisabet Dionis Serna, Noemí Muñoz Pandiella, Laia Ramiro Rubal El acompañamiento a las sexualidades y a las afect...
HEM LLEGIT
Coaching con familias GINER, A.; PÉREZ, G. Madrid. Síntesis, 2021 M’agraden els acrònims; així doncs diré, per comen...
Eines de connexió família-escola a través de la pedagogia de la cura
La pandèmia ha generat de manera abrupta la necessitat de mantenir la connexió amb els estudiants i les seves famílies. La innova...
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria Gabriel H. Travé González, Jos&...
Una banda musical en La Forja
El poder de la música nos ha hecho más grandes Meritxell Pujol Rovira La Escuela La Forja es un centro educativo de El Lluçanès co...