Biblioteca de Aula: Paremos la invasión. Que el plástico no nos domine
BIBLIOTECA DE AULA Paremos la invasión: Que el plástico no nos domine HURTADO, R.; IBÁÑEZ, J.; MOSQUERA, C. (il.) Picasent. Andana...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Frank: La increïble història d’una dictadura oblidada ABADÍA, X. Madrid. Dibbuks, 2018 La proposta de Ximo Abadia és molt en...
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles
Programa Cardedeu Coeduca: un espai de diàleg entre famílies i escoles En el marc de l’impuls de les polítiques d’igualtat ...
Què ens diu la recerca científica: Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixeme...
Aprenem connectant les noves experiències amb els coneixements previs Consigna de l’evidència Per promoure l’aprenentatge, cal q...
La LOMLOE i la modernització del currículum
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Exploradores del arte moderno HARMAN, A.; BLOCH, S. (il·l.); HERMOSO, J. (trad.) Madrid. Ed. Siruela, 2020 Aquest llibre forma part de la...
Que no se evapore la innovación
Está a punto de terminar el año, se aproximan las vacaciones de Navidad y ya huele a turrones y mazapán. En educación llevamos cuatro...