HEM LLEGIT
La Pinya: Història i reflexions d’un col·lectiu d’autogestió educativa FRANCH, M. (Titu); TORRENT, A. (Tons) (coord.) Barce...
Plató
L’educació és psicagogia A Les Lleis Plató ens diu que, com que es governa per a homes, i no per a herois, cal establir lleis per...
Els ODS en acció!
Nuevos retos, nuevas oportunidades
Nuevos retos, nuevas oportunidades Equipo docente de las escuelas Alfred Mata y Salipota e Inspección de zona* La situación de la pandemi...
Usar en lugar de poseer
Usar en lugar de poseer Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solu...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb senti...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb sentit i valor personal? Mariana Solari Maccabell...
Quintilià
Sobre idees mil·lenàries en educació En educació som molt propensos a «inventar la roda» diverses vegades. Però, qu...
L´Espai Cràter, un viatge al centre de la vida
L’Espai Cràter, un viatge al centre de la vida Xevi Collell, Clara Llobet L’Espai Cràter és un centre expositiu multidiscip...