Aprendizaje basado en problemas
Consigna de la evidencia Frente a los métodos transmisores, el aprendizaje basado en problemas mejora el aprendizaje. Contenidos Una situ...
Infància en risc social i desamparament.
A les darreres dècades del segle XX, en el nostre país, com en d'altres, es va desenvolupar un sistema de serveis socials que reflectei...
La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Ens pot ajudar la recerca educativa a fer front als reptes d’aquest curs?
Aquest curs comporta nombrosos desafiaments per als professionals de tots els centres educatius. Com podem saber si estem en el bon camí?...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny!
Ni presencial ni virtual, cal anar més lluny! Rosa Gibert Moliner Mestra de l’escola Aneja (Segòvia) i membre del Grup de Mestres del ...
El joc dels grups d’aliments
Com a part d’una unitat didàctica en què s’hagin treballat els grups d’aliments, aquest joc pot servir com a activitat...
Educació i migracions: en parlem?
Els moviments migratoris han crescut exponencialment al llarg dels darrers anys, per aquest motiu en el món de l’educació s’...