«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo
«Lágrimas Negras»: de proceso educativo a pieza de museo María Paczkowski Reloba Instituto Martí Pous. Barcelona Facultad de ...
Grans i petits
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada Experiència de suport entre iguals duta a terme des de 1994, en el transcurs de la qual l...
Covid-19 i lletrisme
Covid-19 i lletrisme Daniel Cassany Universitat Pompeu Fabra. Barcelona La covid-19 ha modificat les pràctiques lletrades. Revisem algune...
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo
Ahora, más que nunca, en la escuela con el cuerpo Núria Rodríguez Bodelón Maestra de educación infantil y psicopedagoga Escue...
L’ajuda entre iguals
Consigna de l’evidència L’ajuda entre iguals genera un context d’aprenentatge molt positiu i enriquidor per als infants i joves...
La fi de les distòpies
La fi de les distòpies Gustavo Bombini Universitat de Buenos Aires (Argentina) En el present article s’hi planteja el final de les dist&#...
La esencialidad de la renaturalización de la educación
La esencialidad de la renaturalización de la educación Escuela Bosque de Rubió (Barcelona) Escuela Bosque de La Garrotxa (Girona) Escue...
Carl Rogers
L’ardu procés d’esdevenir persona Amb aquests termes vull significar tota relació en què almenys una de les parts mira de p...