Apliquem el coneixement científic a l’aula
Mitjançant aquest article, us volem fer arribar una proposta de treball per projectes a l’àrea de medi natural i social. L’a...
Residència i escola infantil, dues institucions al servei de l’infant i la seva família.
Començarem el present article definint totes dues institucions (residència i escola infantil), amb el convenciment que tenen molt en co...
Tu río te necesita
El alumnado de 5.o de primaria del CEIP Ecoescuela La Inmaculada, de Salar –un municipio granadino de 2.600 habitantes–, descubrió du...
Recursos per al pensament crític
El desenvolupament del pensament crític implica potenciar habilitats, destreses i actituds que ens permetin fer una lectura del món per ...
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
Participació de la comunitat: bastir un món per a tothom
Buscant una línia d’escola oberta i compromesa amb el món, el sentit de pertinença a la comunitat i la participació ...
La reflexió sobre la pràctica d’aula
Aquest article vol ressaltar la importància que té la reflexió sobre la pràctica com una oportunitat d’aprenentatge ...
Acollida familiar i escola.
És evident que, a la nostra societat, la realitat familiar ha experimentat canvis importants en les darreres dècades, la qual cosa ha q...