Per arrodonir: Infancia en riesgo laboral.
Creando confianza con las familias desde el primer día
La familia es la principal responsable de la educación de los niños y las niñas, y la escuela es el otro gran puntal. Por lo tanto, es ...
Organitzar i impulsar un centre de secundària vers el treball per projectes
L’aprenentatge basat en projectes (ABP) no solament implica aspectes metodològics, sinó també estructurals i logísti...
El Grau a vista de tercer de primaria: un projecte d’aula de ciutadania crítica
Quan parlem de ciutadania crítica i participativa, es considera que la infància en forma part? Presentem una proposta didàctica p...
«Conviure a la Mediterrània»
Aquest programa educatiu recull el llegat de barreja dels pobles que habitem el Mare Nostrum des de fa més tres mil anys. Impulsat des de...
L’aprenentatge servei, una metodologia competencial amb intervenció social
En l’imaginari del professorat, es considera que els aprenentatges haurien de ser útils perquè els infants poguessin desenvolupar-...
L’infant adoptat: un infant amb adjectiu.
Els adjectius que porta afegits l'infant adoptat ens han de servir, als professionals de l'educació, per poder-lo entendre i ajudar, mai...
Aprendre més enllà de l’interior de l’escola
Aprendre més enllà de l’interior Mar Hurtado Parras Mestra de l’escola El Roure Gros. Santa Eulàlia de Riuprimer (Barcelona...