Enseñar a leer y escribir en pandemia
Diferenciar entre leyenda y hecho histórico a través del relato y la gamificación
Esta propuesta incluye actividades para trabajar las cuatro habilidades lingüísticas (escuchar, hablar, leer y escribir) a través del r...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...
Equitat
L’equitat és d’aquells conceptes tan senzills d’utilitzar i tan complexos de veure’ls reflectits a la realitat. El Diccio...
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
ODS 6
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Descarrega el carnet ODS i els retallables de la proposta Els ODS en acció! Descarrega la rúbrica d’avaluac...
El drama y la oralidad.
Desarrollo de la iniciativa y espíritu emprendedor desde la perspectiva de la pedagogía de la i...
Las características del acto de emprender Antes de estudiar la forma de desarrollar el espíritu emprendedor en la escuela, no estaría ...