Aprender con las artes. Relaciones y conexiones
Equipo de la Escuela Lluís Castells, Gloria Jové En la escuela Lluís Castells, de Riudaura (Girona), en colaboración con la Univer...
Una banda musical en La Forja
El poder de la música nos ha hecho más grandes Meritxell Pujol Rovira La Escuela La Forja es un centro educativo de El Lluçanès co...
Intervención comunitaria a través del arte
Una experiencia en la escuela rural con alumnos de educación primaria Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega Este artículo present...
Autoestima saludable
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Tot no els va anar tan bé
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
El manteniment de la cultura de centre
La cultura d’un centre és dinàmica. Es troba en un procés d’actualització constant. Per tal que aquesta constr...
Òscar Prat: «El conflicte és per a mi una oportunitat d’aprenentatge i el diàleg és l’ei...
Des del principi, l’Òscar Prat agafa les regnes de la nostra conversa telefònica i comença explicant-me que l’educaci...