El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre
Planificar, escriure, corregir i editar un llibre Iniciació a les pràctiques discursives a l’aula David Hernández Castillo Centro...
Ni presencial ni virtual. ¡Hay que ir más lejos!
Ni presencial ni virtual. ¡Hay que ir más lejos! Rosa Gibert Moliner Maestra de la escuela La Aneja (Segovia) y miembro del Grup de mestr...
La participació de les famílies amb l’ajut d’El petit príncep
Antoine de Saint-Exupéry comença El petit príncep demanant perdó als nens i nenes per haver dedicat el llibre a una person...
Les eleccions fruiteres
En el present article, hi descrivim una experiència pràctica desenvolupada en educació infantil per construir entre els infants e...
Participar a l’escola: font de riquesa i benestar
Pràctiques discursives dialògiques col·lectives
Pràctiques discursives dialògiques col·lectives Educació a casa Yaneth Chaves Ruales, Pompilio Sánchez Artunduaga, Diego Arma...
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia
Ensenyar a llegir i a escriure en temps de pandèmia Federico Navarro, Delia Lerner, Alejandra Meneses, Karen López-Gil, Roxana Artal, Pab...