No hi ha res que pugui ser permanent, tret del canvi
És el moment de repensar l’organització dels centres. La citació d’Heràclit que trobem al títol del pre...
Niños, niñas, ¡no os fieis demasiado de nosotros, los adultos!
El procés d’aprenentatge de la lectura a Àustria
El sistema educatiu austríac té un any d’escolarització obligatòria abans de la primària als sis anys. La coo...
La Tira
Patios coeducativos: una transformación con impacto
Dafne Saldaña Blasco, Helena Cardona Tamayo, Julia Goula Mejón A partir de un proyecto participativo de análisis y de cocreació de...
Camí cap a la utopia o la realitat
El procés d’oposició és un camí llarg i complex al qual ens hem d’adaptar per continuar creixent. Aquesta expe...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
Flandes: el text lliure, punt de partida del treball a l’aula
La lectura i l’escriptura van del bracet. Si es permet a l’infant ser el protagonista dels seus propis textos lliures i aquests escrits e...