Dos experiencias de aprendizaje cooperativo: clase de instrumento y conjunto instrumental.
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
L´escola compromesa amb el món. I tu què fas?
Quins han de ser els valors de referència quan eduquem en un context de diversitats, de vegades aparentment excloents entre elles, i de p...
Pensar a primer de primària
Un dels temes relacionats amb la competència social és el vinculat als impulsos de cadascú i la manera com es gestionen. L’...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Humor
Grans reptes educatius
Contribución de la educación a la transición a la sostenibilidad
Contribución de la educación a la transición a la sostenibilidad Una perspectiva interdisciplinar Amparo Vilches Daniel Gil Pérez ...