Alteritat
Ens hem plantejat mai, mestres i famílies, per què els nostres infants han d’anar a l’escola? Potser estem tan acostumats qu...
Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Un Tree-Athlon como excusa «saludable» para potenciar las relaciones entre el contexto escolar ...
El diccionario y su uso en el aula.
Deixar anar cotxets per una rampa: Treballem el moviment i la velocitat
L’activitat que presentem, que, en principi, sembla molt lúdica, consisteix a deixar anar diversos cotxets de joguina per una rampa des d...
La comunicació del docent
La comunicació es troba implícita en tot acte social. No és possible no comunicar-se. Fins i tot quan no volem dir res, comuniquem.