Evidències per a l’estudi de les fases del cicle de l’aigua
En aquest article es descriu l’experiència duta a terme amb una colla de nenes i nens de primer d’educació primària, ...
Triar la nostra pròpia aventura
Aquest article revisita la noció d’«alfabetització» i com aquesta es reconfigura en funció dels múltiple...
A l’escola… Toquem instruments musicals!
Tal com diu Josep-Manel Vega, «cal entendre el treball amb instruments musicals com un procés. Només una metodologia que desenvolu...
Com podem encomanar el plaer de l´experiència literària a les aules?
Abans d’ensenyar la literatura, hem d’educar la sensibilitat literària de l’alumnat encomanant-li la nostra experiènci...
De les gàbies a les aules
En aquest article d'opinió, Isabel Ariño creu que podem portar a les aules exemples de vida, de supervivència, de superaci&o...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
Biblioteques escolars al Brasil
En aquest article, s’hi presenta l’experiència d’una xarxa pública de difusió de la lectura que pretén p...
La escuadra del portero