EN LÍNE@: ¿Se trabaja la realidad plurinacional en la escuela?
Innovación para la sociedad del cambio climático
ContextualizaciónClimánticaEste proyecto inició su andadura en los centros de secundaria de Galicia durante el curso 2006-2007, como r...
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA
L’EVIDÈNCIA EN LA PRÀCTICA El tríptic de comprensió lectora Evidència aplicada Amb el tríptic de lectura, l’alumnat avança en ...
Aprendamos a ser positivamente realistas y evitemos el desánimo. Respuestas saludables
Aprendamos a ser positivamente realistas y evitemos el desánimo. Respuestas saludables Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disf...
Tinta de la Edad Media
Todos los libros que se escribieron durante la explosión de la cultura en monasterios y conventos en la Edad Media fueron escritos con t...
Olga Parés, directora de l’escola Otogesa, de Maials (Lleida): «Volem canviar la forma com trebal...
Va marxar de Lleida ciutat a Maials, un poble de menys de mil habitants a 36 km de la capital del Segrià, per amor. Però els inicis no va...
El Pla Verd de l’Escola IDEO (Madrid)
L’Escola IDEO ja va néixer amb un pla verd com a reacció davant de la realitat de crisi ecològica que estem vivint a nivell...
Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...