L'avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer
L’avaluació, una revisió de les formes de pensar i fer L’avaluació és un dels temes més debatuts, estudiats i ana...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICAEvidencia 1. Los deberes matemáticos en el currículoEvidencia 2. Los deberes matemáticos en las redes sociales Evidencia 3. Los deberes matemáticos en el contexto académicoEvidencia 4. Los deberes matemáticos en el contexto escolarEvidencia 5. Los deberes matemáticos en la familia
Un Tirant lo Blanc teatralitzat
Després del treball de la història de Tirant lo Blanc, i vista l’alta motivació de l’alumnat referent a aquesta novel...
Per què puc córrer al pati i una taula no?
La major part de metodologies educatives modernes consideren que els alumnes i les alumnes han d’aprendre a construir el seu propi aprene...
Innovació i tradició
Digues que sí a la robòtica
En aquest article d'opinió, M. Concepción Fernández Munín reflexiona sobre la necessitat d'incloure la robòtica com...
Educar persones i no futurs robots
Un missatge personal per al professorat de primària, com una opinió barrejada de vivències d’algú de secundàr...
¿Un intruso en nuestra biblioteca?