Enseñar a plantear preguntas investigables
¿Está Vd. de broma, Sr. Feynman? Así lo hice. Brrrrrrrp metí el dedo, abrí el libro y comencé a leer: Triboluminiscencia. Tribolumi...
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola
Disseny de programes d’orientació educativa: cap a una gestió ètica del risc a l’escola Ana Murcia Asensio L’orientac...
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d´aprenentatge
Usos didàctics de la llengua oral en un entorn virtual d’aprenentatge Carme Durán Rivas, Elisenda Gozalo Salellas Institut Obert de Ca...
Taules de programació de la proposta didàctica
Les taules de programació que presentem inclouen: Les competències bàsiques triades i les seves aportacions. Els àmbits, els objec...
Detecció de dificultats en la competència lectora
Per detectar les necessitats educatives que presenta l’alumnat respecte a la lectura i l’escriptura, és necessari observar les seve...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: El treball per racons a primària: ra...
LOMCE, participación y democracia, ¿algo nuevo?
LOMCE i neoliberalisme
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...