Els compromisos individuals i col·lectius de l´escola
Els compromisos individuals i col·lectius de l’escola Jaume Carbonell Sebarroja Jubilat. President del consell assessor del Diari de l...
¿Hacia dónde vamos ahora?
¿Hacia dónde vamos ahora? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Parar l´orella, detenir la mirada, construir sentit
Parar l’orella, detenir la mirada, construir sentit Les bondats de l’àlbum il·lustrat per a l’educació literària...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
Exploradores del arte moderno HARMAN, A.; BLOCH, S. (il·l.); HERMOSO, J. (trad.) Madrid. Ed. Siruela, 2020 Aquest llibre forma part de la...
Podem superar la segregació vocacional?
És fonamental dissenyar i implementar programes d’orientació acadèmica i professional als centres docents, però que ...
Recursos per a l’aula: Reflexionem sobre la varietat lingüística
Presentem una proposta didàctica sobre la varietat lingüística treballada mitjançant dues activitats. L’una està...
Un taller d´estimulació sensorial per a alumnat amb TEA
Al present article s’hi descriu un taller d’estimulació sensorial que s’ha dut a terme a l’aula de comunicació i...
Convivència en positiu. Optimisme pedagògic
Per aconseguir la convivència positiva, és necessari projectar una mirada que permeti realitzar canvis, com també mantenir una ac...