Descubrimos. Navegando por las webs.
¿Ens llegeixes un conte?
Començo així aquesta breu intervenció perquè és una pregunta que moltes vegades em fan durant la meva trajectòria com a professor i...
Transició P2 P3 a Parets del Vallès.
A partir d'un espai comú de trobada de l'etapa d'educació infantil de Parets del Vallès, es debat, es consensuen criteris i accions i ...
La historia oral en el aula
La escuela, además de ser un espacio clave para la transmisión de conocimientos específicos, es el lugar donde los jóvenes construyen...
Retrat del lector literari feble
La quantitat de textos literaris que llegeixen els individus permet delimitar una franja de lectors que presenta característiques simila...
La gran travesía
La gran travesía Un cuento motor para repensar la migración desde la justicia social Rodrigo Atienza Gago CEIP José Senent. Massarrojos...
Cooperar per transformar
Cooperar per transformar La construcció col·lectiva d’alternatives Som part del problema, però també som part de la soluci&#...
RespirArte: El meu col·le també respira
RespirArte: El meu col·le també respira Repensant l’escola des de l’art i la ciència Cristina Alba Pérez-Rendón, ...