Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
Recursos para el aula: El gran libro de las olimpiadas
El gran libro de las olimpiadas Tipo de material: Libro ilustrado de Veruska Motta (Editorial Algar, 2021). Destinatarios: 3.º y 4.º de p...
Oceans i clima. El canvi climatic altera la vida marina
Oceans i clima. El canvi climàtic altera la vida marina Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantej...
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig
Abordem el repte del full en blanc: explorem la tècnica del desbloqueig Maria Josep Martínez Garrote Presentem una proposta per assumir e...
La voz de las familias en la acción tutorial
La voz de las familias en la acción tutorial Aportaciones de las familias para la mejora de la acción tutorial Cristina Aguilera Gómez,...
Fake news. Saps distinguir una notícia falsa d’una d’autèntica?
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat.
Instituts escola: una rara avis plena d’oportunitats
Els centres públics amb alumnat d’educació infantil, primària i secundària són una gran minoria, però ...
Materials a examen: El siglo XVIII…¡a escena!
Valorem la seqüència didàctica El siglo XVIII… ¡a escena! Aquest material és una proposta didàctica en s...