Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles» Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que ens hem trobat immersos, sense preparació pr&#...
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nos...
Entre costuras
Entre costuras Los alumnos y las alumnas de 4.o de ESO han estado trabajando en la idea de cambiar el significado que expresa una imagen ...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
10 idees clau. Avaluar per aprendre
Com t’ha anat avui?
Que hi hagi relació entre l’escola i la família potencia que els infants amb capacitat verbal limitada disposin de recursos per ex...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
El que un professor de secundària aprèn a infantil