Gestión del aula
ContextoSon las 11:15 de un martes del mes de mayo. Llego al instituto. Voy a observar dos clases de ESO: una de matemáticas de primero ...
Saber desconfiar para poder saber
Saber desconfiar para poder saber Cuando el adolescente deje la escuela, nos gustaría que no hubiera perdido las ganas de aprender, que s...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
«M´ho repeteixes?»
Les professores i els professors ens repetim, expliquem les mateixes coses centenars de vegades, en canvi cada curs és nou. Si sabem què...
EnlazHadas: un espai de llibertat i d´ajuda entre iguals
Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...
Com podem aïllar millor els edificis?
L’article presenta el treball dut a terme amb l’alumnat de cinquè de l’IEA Oriol Martorell, realitzat per intentar donar resp...
La educación vial como promotora de valores ambientales y ciudadanos