Problemes de context real a les classes de matemàtiques.
En el marc del Grup Educació Matemàtica Crítica treballem, des de l'any 2005, al voltant d'activitats de matemàtiques que promoguin c...
Bolonya, ser o no ser.
Liliana Aldai
La evaluación en un modelo de escuela inclusiva
La filosofía inclusiva en el centro docenteSiguiendo las prescripciones europeas sobre inclusión educativa y atendiendo a la normativa ...
La complejidad de la evaluación de competencias
La apuesta por una enseñanza de competencias implica un cambio complejo en las formas de enseñanza y aprendizaje, así como en la organ...
L’argumentació a l’aula: entre el raonament científic i l’opinió social
L'article presenta les possibilitats de l'argumentació a l'aula en general, i a la classe de llengua en particular, tot partint de les d...
Projectes oberts i projectes tancats a l’ensenyament de llengües estrangeres.
En algunes de les aules d'anglès dels instituts de Catalunya s'estan desenvolupant projectes des de fa més de quinze anys. D'aquesta ex...
Arte en paisajes naturales y urbanos
Arte en paisajes naturales y urbanos Propuesta didáctica con fotografía y ABP José Manuel Hernández de la Cruz José Manuel Go...