El Molí i l’Horta d’en Felip. Un hort per conrear entre tots.
L'itinerari didàctic El Molí i l'Horta d'en Felip neix a partir d'una visita a les instal·lacions del molí de l'equip pedagògic del ...
Un camino hacia la inclusión: la USEE de la escuela Joan Rebull
La atención de los alumnos con necesidades educativas especiales (NEE) en las diferentes etapas educativas ha reflejado la necesidad de ...
Una sesión de «La descoberta de l’Aristòtil Mas»
L’estratègia concessiva, un repte en l’ensenyament de l’argumentació
La concessió només apareix definida sintàcticament en la majoria dels manuals escolars que hem consultat. Alguns (molt pocs) la inclou...
Projecte interdisciplinar de llengua i ciències socials: viatge a la carta.
Aquest article és l'exemplificació d'una seqüència didàctica o d'un petit projecte interdisciplinari de les àrees de Llengua i de C...
El aprendizaje en medio de la pandemia
Lluís Vila: «A les escoles, a part de més mestres, també hi calen uns altres perfils professi...
Lluís Vila: «A les escoles, a part de més mestres, també hi calen uns altres perfils professionals, com ara el de l’educador...
Carta per començar el curs
Comença el curs. Un alumne escriu una carta directa a una professora: «Què et sembla si arribem a un pacte?». Potser d&rsquo...