Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Tree-Athlon
Aquest article plasma la realització d’un projecte de treball a l’escola rural anomenat Tree-Athlon, jugant amb la paraula tree (&l...
Cine y matemáticas. Nuevas tecnologías. Reseñas. Crónicas
Temps d’educació, si us plau tranquil·litat
Treball a l’aula en contextos multilingües.
A partir de la descripció d'una experiència en el context del Canadà, en el present article, s'hi fan una sèrie de consideracions i r...
Bombardeig de Granollers. 31 de maig de 1938. Una mirada al passat.
Presentem un recorregut per la ciutat de Granollers per commemorar el bombardeig del 31 de maig de 1938. Una proposta del Museu de Granol...
Aplicación de un autodiagnóstico pedagógico en el Colegio Sagrat Cor-Diputació
En diferentes momentos, todo centro educativo se plantea preguntas como las siguientes: No siempre se dispone de la información necesari...