EN LÍNI@: És bo introduir l’anglès en edats primerenques?
Carta a companys i companyes.
La proposta didàctica per al refugi antiaeri de l’estació de la Garriga.
La proposta didàctica que s'ofereix a l'alumnat de secundària i batxillerat per conèixer el refugi de l'estació de la Garriga és una...
La intervención comunitaria en el marco escolar: una oportunidad para crear un lugar de encuentro
Los inicios: buscamos un proyecto que ilusioneBultzatzen, en euskera 'empujando', surgió por la inquietud de los equipos directivos del ...
Esperar el turno (análisis de una transcripción de aula)
La transcripción que ofrecemos no responde a una sesión modélica ni a un análisis exhaustivo, sino que es un ejemplo de lo que puede ...
Diàleg, cinema i interpretació literària a l’ESO
En aquest text, hi presentem una experiència d'educació literària basada en el diàleg a l'aula i el cinema. Parteix de tres idees bà...
Per una literatura potencial.
L'Oulipo (Obrador de Literatura Potencial) fou creat el 1961 per Raymond Queneau i François Le Lionnais. No és ni un moviment literari ...
Retos y obras arte
Retos y obras de arte María Mercedes Guillén Moliner IES Pablo Serrano. Zaragoza Se presentan dos propuestas didácticas para 1.º d...