Pot ser que la formació permanent sigui una reflexió sobre la pràctica i consolidi un treball ...
El que pretén aquest article és ajudar a reflexionar sobre la importància de partir dels coneixements assolits en la formació inicial...
La coordinació primària-secundària.
La coordinació educativa entre les escoles (3-12 anys) i els instituts (12-16 anys) ha esdevingut una prioritat del sistema docent, amb ...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Recomanacions de bibliomedia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Notícies. Materials i recurs...
Impressions del seminari pilot sobre PEE-TAX a l’Alt Empordà.
El procés formatiu dels diferents professionals relacionats amb el seminari pilot sobre PEE-TAX a l'Alt Empordà ha generat un procés d...
Mónica Domínguez: «El pas de l’escola a l’institut és un moment de gran importància per als ...
Aquesta eivissenca em rep, en la distància i amb una pantalla entremig, amb un somriure. Encara no es creu que haguem pensat en ella per ...
De dalt i de baix: Una experiència del CPI Manuel Suárez Marquier (O Rosal, Pontevedra)
Un centre del sud de Galícia fa honor a les seves sigles (CPI: centre públic integrat) i traça una colla d’estratègi...
Resistir a la LOMCE también en las aulas