Va de… infància capaç al 0-6
Del que dic i penso que faig… al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip… i fem. De fer sense pensar… a pensar el que...
Pot ser que la formació permanent sigui una reflexió sobre la pràctica i consolidi un treball ...
El que pretén aquest article és ajudar a reflexionar sobre la importància de partir dels coneixements assolits en la formació inicial...
18 anys, 100 números: Graó a Graó
Una altra mirada a l’avaluació.
Pensar en l'avaluació és tenir en compte un element més del procés d'aprenentatge on intervenen elements cognitius i emocionals. L'av...
És la tribu la que educa.
És la tribu la que educa. Cal superar les pors i el concepte tradicional de participació de les famílies a l'escola i caminar, sense d...
L’equip directiu ha de mirar cap a l’aula i tenir-la com a referència del seu projecte i la seva...
És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...