LEC, una llei de país.
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
Núm. 156-157: Els cigrons i la matemàtica.
Envellir a l’escola amb paraules meloses.
L'article tracta sobre la convivència de generacions diferents en els centres educatius. S'estableix una comparació amb el paper que te...
Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
Aprenentatge i competències per a un món que canvia.
L'aprofitament del potencial educatiu de les eines i les aplicacions que ofereix Internet és un dels reptes de l'educació en aquests pr...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
Transició P2 P3 a Parets del Vallès.
A partir d'un espai comú de trobada de l'etapa d'educació infantil de Parets del Vallès, es debat, es consensuen criteris i accions i ...