Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...
Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
El poder d’una mirada
Era el 15 de setembre. Cada any, aquest dia és especial, tant per als infants com per a nosaltres. Després del descans estival, tots est...
Els orientadors, intèrprets entre educadors i famílies
A l’article, s’hi defineix l’acció orientadora com una activitat de mediació i d’interpretació entre doce...
Millorant la nostra alimentació, millorem la nostra salut i el nostre entorn
Cada vegada que ens asseiem a taula, hem de nodrir el nostre cos amb aliments sans, que ens aportin salut. L’acte de menjar no implica no...
L’educació a temps complet
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...
Smart-Hort. Taula de cultiu intel·ligent
«És possible posar sensors en una taula de l’hort?», aquesta va ser la qüestió plantejada per un dels nostres alu...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...