INDICADORES PARA DETECTAR SITUACIONES PROBLEMÁTICAS
¿Cómo podemos ayudar a los niños y las niñas con dificultades para controlar los esfínteres? Es frecuente que nos encontremos...
Entrevista a Marta Morell, responsable del programa Salut i Escola
Marta Morell és infermera del Programa Salut i Escola i del CAP de Balàfia Pardinyes i responsable de cinc centres d’educaci&oacut...
CON LAS FAMILIAS
Control de esfínteres ¿Cuál puede ser el papel de la familia en el proceso de control de esfínteres? Veamos algunas preguntas frec...
Gestió de la diversitat alimentària a l’escola
Es presenta un projecte de centre amb unes característiques particulars que el fan singular. L’alimentació saludable hi pren prota...
Què és una addicció? I tu m’ho preguntes?
En aquest article es reflexiona sobre com abordar les possibles conductes addictives en adolescents i joves. S’exposen les diferències en...
A vueltas con el control de esfínteres en 3-6 años
Blanca Isabel Rivero Carrera, Amaya Cavada Calleja Los cuidados y las atenciones que como docentes ofrezcamos en la conquista del control...
Els trastorns de salut mental i de la conducta en la infantesa i l’adolescencia: la seva lectura ...
En aquest article es parla del que passa a l’escola quan els docents tenen alumnes amb dificultats de regulació del comportament. La mira...
Com ens organitzem per respondre als incidents de salut dels infants?
Durant les hores en què els nens i nenes són a l'escola, la comunitat educativa tenim cura d'aquelles situacions previstes o no previste...