Aprenem junts
Aquest projecte és una proposta interinstitucional entre la residència Zuetxe i l’escola CEIP Urkitza HLHI per promoure l’ap...
Embranzida de futur. Fem camí cap al canvi!
Aquest temps de confinament obligat també ha representat una oportunitat de reflexió pedagògica a la ZER L’Oliver. Han esta...
Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
Fem nostre el pati
Repensem el pati de l’escola Sant Salvador és un projecte que busca transformar el pati de l’escola a partir d’una prà...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...