¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
Todos sumamos
En la Escuela Puig d'Agulles, en Corbera de Llobregat (Barcelona), tenemos la pretensión de desarrollar en nuestros alumnos y alumnas la...
Aprendre en aquesta situació (II)
Transicions: dels confinaments als retrobaments
Amb molta il·lusió compartim el projecte Transicions: Dels confinaments als retrobaments, que neix fruit d’unes reflexions espont&...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...
Gestió de l’aprenentatge de les llengües: Let’s make art in English!
Per millorar l’expressió i la comprensió oral de la llengua anglesa a l’etapa d’educació primària, a la ...
Repensar el currículum en l’educació. Una oportunitat per transformar
L’estat d’alarma sorgit arran de la crisi sanitària provocada per la covid-19 ens ha d’oferir oportunitats per replantejar-no...