Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
Material complementari per al professorat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
No tots els herois i les heroïnes porten capa
Mercè Roca, Marta Cerón i Júlia Corretti: «A la nostra escola impulsem maneres diverses de mi...
L’escola Jaume Miret, de Soses, poblet lleidatà de menys de dos mil habitants, necessitava un canvi. Així doncs, el mes de juliol ...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
Poders delegats
La Declaració dels Drets de la Infància, publicada l’any 1990, està basada en quatre principis fonamentals, un dels quals &...
La construcció del projecte de vida
La construcció del projecte de vida Acompanyant l’alumnat al llarg de totes les etapes educatives Asunción Blau Amorós, Elena Cog...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...