La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
Aprenentatges emergents de tres experiències de gestió escolar en pandèmia
Presentem en aquest Bloc el resultat d’un procés de reflexió col·lectiva de tres direccions de centre, després de gaireb...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...
Los deberes escolares
Consigna de la evidencia Contenidos de aprendizaje Los deberes sirven de muy poco o nada en la educación primaria, poco o muy poco en la...
Psicomotricitat i vida quotidiana
El present article vol donar a conèixer el procés de reflexió portat a terme per l’equip educatiu del CEIF Joaquim Blume, d...
Les festes tradicionals i els dies commemoratius en el 0-3
Com en cada tradició pròpia de la nostra cultura, hauríem d’obrir un debat pedagògic sobre si té sentit celeb...
El repte dels aprenentatges essencials