Dirigir és un viatge
Dirigir un centre educatiu és una aventura incerta. Per viure-la cal que ens proveïm de recursos i d’estratègies que ens ajud...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria¿Cómo podemos hacer helados más cremosos y...
Añadimos sal a la nieve con enfoque STEAM para primaria La sensopíldora Sal-nieve del grupo Sensociencia fue diseñada para secundaria y...
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alon...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula
Guia per a l’aprenentatge de flexibilitat psicològica i regulació emocional a l’aula Lidia Cobos Sánchez, Juan Miguel Fluja...