Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
El Instituto Escuela Trinitat Nova, el reto de acoger
En este artículo compartimos cómo planteamos la acogida de las familias en nuestro centro educativo desde una mirada sistémica y capaci...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb senti...
Com podem valdre’ns dels interessos de l’alumnat per ajudar-los a fer aprenentatges amb sentit i valor personal? Mariana Solari Maccabell...
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
Para no dejar el juego en manos de la improvisación Manu Sainz A lo largo del monográfico han ido apareciendo numerosos aspectos para ten...
¿Dónde ponemos el acento?
¿Dónde ponemos el acento? José Fernando Juan Santos Profesor de bachillerato del Colegio Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jos...
Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides
Com podem motivar els adolescents a reconèixer el que realment és valuós a les seves vides Noelia Humbría Parra La investigaci...