Vergonya o culpa?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Drets i deures dels infants
Basant-nos en la proposta de rebel·lió 6 del llibre de Francesco Tonnucci Manual de guerrilla urbana (2007), hem generat una dinà...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d´estar preparat per a la diversitat, perquè tothom...
Martí Prats: «Un bon projecte educatiu ha d’estar preparat per a la diversitat, perquè tothom pugui sentir-se acollit i estimat&#...
Daniel Innerarity: «Aprender es gestionar el desconocimiento»
Daniel Innerarity «Aprender es gestionar el desconocimiento» Francisco Luna, Cristina Elorza «La escuela no es una mera prolongació...
Recomanacions de Bibliomèdia. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
Sols i anormals
Cíclicament apareixen pretensions ideològiques alienes al centre educatiu que volen limitar allò que hi podem fer i vetar qualsev...
La introducció del pensament computacional a la nostra escola
El Instituto Escuela Trinitat Nova, el reto de acoger
En este artículo compartimos cómo planteamos la acogida de las familias en nuestro centro educativo desde una mirada sistémica y capaci...