Botarse ao monte (‘anem a la muntanya’)
Una porta que s’obre durant un curs de pandèmia Paulo Nogueira Porto CEIP As Covas-Meaño. Meaño (Pontevedra) L’any acad...
Nou curs: responsabilitat social, lideratge i compromís
ConsCiència Històrica: una mirada a les STEAM des de la nostra història
Al present article s’hi mostra una manera diferent d’acostar les competències STEAM a l’alumnat. Consisteix a integrar les ci...
Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global
Competència global i ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Som iguals, però no idèntics: educar per a la ciutadania global Carme Panch...
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió
Aprendre a cooperar en línia: eina per a la inclusió José Ramón Lago Martínez, Mila Naranjo Llanos, Anna Oliveras Rovira Aque...
Usar en lugar de poseer
Compartir bienes y servicios para reducir emisiones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantear...
Antón Semiónovich Makárenko
Antón Semiónovich Makárenko Un referente poético tan imprescindible como evocador Está oscuro y más de doscientos muchac...
L’ombra de l’arbre