Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats
Confiprojecte. Aprendre del confinament per fer projectes personalitzats Ana Muñoz González, Montse Forns Gabandé La proposta didà...
COVID-19, pobreza e infancia
La Convención de Naciones Unidas sobre los Derechos del Niño establece, en su articulado, que todos los niños y todas las niñas ti...
Recursos: Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar
Palabra, conciencia y acción en la biblioteca escolar Ana Teresa Muñoz Pérez El Plan de Comunicación Lingüística del IES...
Les escoles i els centres d´educació de persones adultes: els grans desconeguts i els aliats ne...
Les escoles i els centres d’educació de persones adultes: g rans desconeguts i aliats necessaris Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Los proyectos interdisciplinares en el marco de la LOMLOE
«Aaah! Una aranya! Està morida?»
Agricultura i canvi climàtic: Repensem el sistema alimentari
Agricultura i canvi climàtic Repensem el sistema alimentari Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repla...
Per què urgeix la renaturalització dels espais i dels temps educatius?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...