Naturar els espais d’aprenentatge
Pilar Calçada i Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) La renovació pedagògica actual és inherent ...
On ens porta tot això?
L’escola i l’institut han esdevingut espais per a l’utilitarisme. Llocs on sobra el coneixement als qui no saben ni tan sols a qu&eg...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...
En la relació educativa, la persona adulta hi té la responsabilitat
En tota relació educativa, es troben dues mirades. Persona adulta i infant, en creixement constant, intersecten les seves zones de desenv...
Pistes per a l'avaluació: El desafiament de prevenir la violència a l´escola infantil
PISTES PER A L’AVALUACIÓ El desafiament de prevenir la violència a l’escola infantil Leire Garatea Prevenir les agressions é...
Alerta mosquitos
Alerta mosquitos El cambio climático aumenta el riesgo de transmisión de enfermedades graves Somos parte del problema, pero también som...
L’educació confinada
Júlia Petit: «Les entitats de lleure hem de situar els infants i el jovent al centre i acompany...
La calor ja és aquí i amb ella ha arribat també el desconfinament. És el moment, doncs, de les entitats de lleure, sobre l...