El paper de la natura en el camp educatiu: aportacions des de la neurociència
Marta Portero-Tresserra Universitat Autònoma de Barcelona Els estudis realitzats en l’àmbit de la neurociència en relació am...
Ens pot oferir la conjuntura actual una oportunitat didàctica?
Confinament, educació a distància, dificultats socioeconòmiques, bretxa tecnològica, què pot sortir malament? En aq...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
«Explica’m un conte cada dia»
Projecte dut a terme entre l’escola infantil i la biblioteca de Sant Lluís (Menorca), destinat a infants de 0 a 3 anys i integrat per dif...
Recursos per a la pràctica: Aprenen a dir «no» des dels primers mesos
RECURSOS PER A LA PRÀCTICA Aprenen a dir «no» des dels primers mesos A l’Escola Bressol Municipal Cappont, de Lleida, els infants...
eXeLearning para la creación de recursos educativos abiertos
eXeLearning para la creación de recursos educativos abiertos En la era de Internet, son cada vez más los y las docentes que crean sus pro...
L´escola és més que aprendre
Aquesta secció té com a objectiu recollir les diferents perspectives d'alumnat i professorat sobre un tema d'actualitat....
Fem nostre el pati
Repensem el pati de l’escola Sant Salvador és un projecte que busca transformar el pati de l’escola a partir d’una prà...