Disfrutar de la vida. ¡No corramos tanto!
Disfrutar de la vida. ¡No corramos tanto! Repensemos nuestra relación con el tiempo Parece que no haya otra manera de vivir que ir todo e...
Un marc fèrtil per mirar el món. Recursos basals i recursos circumstancials per a les aventures d...
Els projectes a l’educació infantil sorgeixen de la vida de l’aula, de l’activitat, de les relacions, de les converses... Exper...
L´educació inclusiva en temps de covid-19
Davant de la complexa situació que viu el món acadèmic a causa del confinament i la manca de presencialitat per la covid-19, ens ...
Deixin jugar, si us plau
Criatures assegudes fent assemblees interminables; que completen fitxes o que realitzen propostes que no concorden gens amb la seva reali...
Milena en qüestió
El joc dels infants: mapa i tresor
Meritxell Fontanet Moya, Maria Olga Romera Acón Quan parlem del joc, les mestres, a les escoles, tenim dos reptes. D’una banda, el repte ...
La evidencia en la práctica: Significatividad y funcionalidad. Conectando mapas conceptuales, mu...
L'evidència en la pràctica: Conectando mapas conceptuales, murales y neuronas para un aprendizaje significativo y funcional Evidencia a...
The trial of the Chicago 7: Perversions judicials
The trial of the Chicago 7. Perversions judicials Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Set homes foren jutjats per uns enfrontaments qu...