Què ens ha ensenyat la pandèmia? És possible una nova ecologia de l´aprenentatge i de l´equi...
El confinament va fer que passéssim d’utilitzar el suport de les tecnologies a relacionar-nos entre nosaltres solament a través de...
Salts d’aigua
Incorporar la visió d’educació STEAM a l’etapa d’infantil suposa complementar i enriquir moltes de les pràctiqu...
I si l’atenció a la diversitat comencés per les famílies?
En aquest article d'opinió, Leticia Barbadillo es pregunta què passaria si als centres educatius l’atenció a la diversitat ...
PISTES PER A L’AVALUACIÓ
Per no deixar el joc en mans de la improvisació Manu Sainz Al llarg del monogràfic han anat apareixent nombrosos aspectes que cal tenir e...
Raquel Baró: «En las escuelas rurales todo se hace de manera cohesionada con el pueblo. Formamo...
Pierre Bovet
Pierre Bovet Repensar l’educació en base a l’instint bèl·lic de la infància La violència és una amenaça...
Sent el canvi, escolta la teva terra
Fernando Martín González Marina Ojeda García IES Santigo Santana Díaz. Arucas (Las Palmas) Dintre del marc del projecte Erasmus Li...
Guió per reflexionar, propostes i disseny d’un pla de retrobament
La situació viscuda darrerament ha modificat la nostra manera de relacionar-nos amb l’entorn. Des del centre educatiu se’ns plantej...